دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین برند های پاور بانک 20223

بهترین برند های پاور بانک

بهترین برند های پاور بانک

تا قبل از ساخت پاور بانک ها، مشکل تمام شدن شارژ و خاموش شدن گوشی وجود داشت و در صورت عدم دسترسی به برق، شاید مجبور به استفاده از تلفن عمومی می شدیم اما با ساخت انواع پاور بانک، این مشکل رفع شده است. پاوربانک های مختلف با قابلیت های متفاوت و کاربر پسند توسط شرکت های معروفی مثل وریتی، سامسونگ، شیانومی و دیگر برندها طراحی می شوند تا کاربران بتوانند یک دستگاه پاور بانک از برند معتبر و با قیمت مدنظرشان تهیه کنند. در این مطلب می خواهیم بهترین برند های پاور بانک را معرفی کنیم تا راهنمای شما عزیزان برای خرید پاور بانک از یک برند خوب باشیم. لطفا همراه ما بمانید.

بهترین برند های پاور بانک

معرفی بهترین برند های پاور بانک

پاور بانک یکی از دستگاه های جانبی موبایل محسوب می شود و وظیفه آن، تامین شارژ موبایل و تبلت در مواقع عدم دسترسی به برق است. شما هم اگر استفاده زیادی از گوشی یا تبلت دارید و بیشتر مواقع هم نزدیک به برق نیستید، می توانید از یک پاور بانک استفاده کنید و هیچ وقت نگران خاموش شدن گوشی خود نباشید.

پاور بانک را برندهای مختلفی تولید می کنند مثل برند وریتی، گرنداسکای، شیائومی، سامسونگ و … شما می توانید با تحقیق درباره این برندها، یکی از آنها را برای خرید پاور بانک انتخاب کنید. در این بخش می خواهیم شما را با برندهای محبوب پاور بانک، بیشتر آشنا کنیم :

وریتی

یک از بهترین برند های پاور بانک شرکت وریتی از بهترین شرکت های فعال در زمینه IT است که انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را با سطح کیفی بالا و قیمت مناسب به کاربران خود عرضه می کند. دفتر اصلی شرکت وریتی در شهر لندن انگلیس واقع شده است اما خط تولید آن در منطقه آسیای شرقی فعالیت می کند. محصولات وریتی با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارند، از استقبال خوبی در بازار برخوردار هستند و به عنوان یکی از بهترین برند های پاور بانک نیز شناخته می شود.

پاور بانک های وریتی از پر فروش ترین محصولات این برند هستند و دارای مدل های مختلف با بازه های قیمتی متفاوتی هستند. بعضی از مدل های پاور بانک وریتی مجهز به چند پورت ورودی می باشند تا بتوان از آنها به صورت همزمان برای شارژ کردن چند گوشی و تبلت استفاده کرد. همچنین پاور بانک های وریتی دارای لامپ LED نیز می باشند تا میزان شارژ را نشان دهند.

برای ساخت بدنه پاور بانک های وریتی از متریال محکم پلاستیک ABS و متریال پلی کربنات استفاده شده است تا پاور بانک در برابر گرما و ضربه، مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین باتری داخلی اکثر مدل ها از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که به نسبت باتری های لیتیوم یونی، وزن سبک تری دارند.

چند مدل از پاور بانک های وریتی را در ادامه معرفی کرده ایم :

بهترین برند های پاور بانک

پاور بانک وریتی10000PP141PD

پاور بانک وریتی10000PP141PD یکی از شارژ های همراه پر فروش از این برند است که ظرفیت 10 هزار میلی آمپری دارد. این پاور بانک مجهز به نمایشگر LED می باشد و وزن آن نیز 228 گرم است. رابط خروجی پاور بانک از نوع USB و رابط ورودی آن نیز از نوع تایپ سی است. در کل، اگر پاور بانک از برند معروف و معتبر می خواهید که ظرفیت و قیمت مناسب داشته باشد، خرید پاور بانک وریتی10000PP141PD را به شما پیشنهاد می کنیم.

پاور بانک وریتی20000PP137

برای خرید پاور بانک از برند وریتی با ظرفیت بالاتر، پاور بانک وریتی 20000PP137 را به شما معرفی می کنیم که دارای ظرفیت 20 هزار میلی آمپری می باشد. این مدل پاور بانک وریتی دارای وزن 460 گرمی، رنگ مشکی، بدنه پلاستیکی و بدون صفحه نمایشگر است.

پاور بانک وریتیPP139-PD10000

یکی دیگر از مدل های قیمت مناسب و با مشخصات خوب از برند وریتی، پاور بانک وریتیPP139-PD10000 است که دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت می باشد. بدنه این پاور بانک از جنس پلاستیک می باشد و رنگ بدنه هم مشکی است. پاور بانک معرفی شده دارای پورت خروجی USB و پورت ورودی TYPE C می باشد.

بهترین برند های پاور بانک

گرنداسکای

از بهترین برند های پاور بانک که تنوع زیادی در این محصول دارد، برند گرنداسکای می باشد. شارژهای همراه گرند اسکای به کیفیت بالای خود در بازار شناخته می شوند و با توجه به بازه قیمتی متفاوت محصولات، کاربران می توانند یک مدل پاور بانک را از این برند متناسب با بودجه خود خریداری کنند.

بعضی از مدل های پاور بانک گرنداسکای را در ادامه معرفی می کنیم :

پاوربانکGRAND-200000-GP211

پاوربانکGRAND-200000-GP211 با انواع گوشی ها، تبلت ها و دستگاه های پخش موزیک سازگاری دارد و ظرفیت آن نیز برابر با 20 هزار میلی آمپر می باشد. از این پاور بانک می توان به طور همزمان برای شارژ کردن سه گوشی یا تبلت استفاده کرده زیرا دارای دو عدد پورت ورودی Micro-USB و USB-C و سه عدد پورت خروجی می باشد. پاور بانک معرفی شده همراه با گارانتی 6 ماهه است و رنگ آن نیز مشکی می باشد. پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع، مجهز به صفحه نمایش LED، دارای مکانیزم های محافظتی و … از دیگر ویژگی های پاوربانکGRAND-200000-GP211 هستند.

پاوربانک 30000 گرنداسکای Grandsky مدل GP-35

پاوربانک 30000 گرنداسکای GP-35 یک مدل دیگر از برند گرنداسکای است که ظرفیت 30 هزار میلی آمپری دارد. از این پاور بانک می توان برای شارژ کردن همزمان 3 دستگاه استفاده کرد و دارای دو درگاه USB برای شارژ باتری دستگاه، یک درگاه Type-C برای شارژگیری و شارژدهی به دیگر دستگاه ها و یک پورت Micro USB برای شارژگیری باتری پاوربانک مورد می باشد. جنس بدنه پاور بانک مذکور از برند گرنداسکای، از پلاستیک مقاوم ضد ضربه و پلی کربنات مقاوم در برابر آتش و حرارت می باشد.

سامسونگ

در لیست بهترین برندهای پاور بانک، برند سامسونگ را هم به شما معرفی می کنیم که این دستگاه را در ظرفیت ها و ویژگی های مختلف، ارائه می کند. اکثر پاور بانک های برند سامسونگ دارای ظرفیت های 10 و 20 هزار میلی آمپری می باشند همچنین در بیشتر مدل ها، چند درگاه خروجی تعبیه شده است تا کاربر بتواند چند دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید. به طور کلی اگر به دنبال پاور بانک با کیفیت و سازگار هستید، پاوربانک های سامسونگ می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

بهترین برند های پاور بانک

شیائومی

پاور بانک های شیائومی در مقایسه با محصولات مشابه دیگر برندها، انتخابی مقرون به صرفه هستند. شما از برند شیائومی می توانید پاور بانک با ظرفیت های 10 و 20 هزار میلی آمپری تهیه کنید و اکثر مدل های این برند از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنند. بعضی از پاور بانک های شیائومی دارای دو یا سه درگاه خروجی هم هستند تا بتوانید چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

سخن پایانی و خرید پاور بانک از فروشگاه پاندا سنتر

پاور بانک یکی از لوازم جانبی کاربردی گوشی و تبلت است و شما هم اگر استفاده زیادی از گوشی خود دارید، بهتر است یک پاور بانک خریداری کنید. فروشگاه پاندا سنتر، محصولاتی از بهترین برندهای پاور بانک را موجود کرده است تا شما بتوانید کالای اصل را با قیمت مناسب و همراه با گارانتی، تهیه کنید. می توانید مدل های مختلف این دستگاه را داخل وبسایت فروشگاه مشاهده کنید و سپس پاور بانک با ظرفیت مورد نیازتان را تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *