برند های لوازم جانبی کامپیوتر

معرفی برند لاجیتک

برند لاجیتک

معرفی برند لاجیتک می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد تا به خوبی با این شرکت خوش آوازه آشنا شوید. لاجیتک یک کمپانی آمریکایی _ سوئیسی می باشد که سالیان سال است محصولات الکترونیکی با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه می دارد. این شرکت تمرکز اصلی خود را بر روی لوازم جانبی و تجهیزاتی قرار داده است که به صورت روزمره مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. کمپانی لاجیتک در سال 1981 تاسیس شد و گام به گام پیشرفت کرد به طوری که امروزه تعداد زیادی از شرکت ها و کارخانه ها زیر مجموعه برند لاجیتک محسوب می شوند.

لاجیتک محصولات خود را با نوآوری مخصوص به خود تولید کرده و امضای خود را روی خروجی های شرکت به جا می گذارد. محصولات برند لاجیتک در ایران نیز طرفداران زیادی دارند و کارهای این شرکت تحت گارانتی شرکت مروارید اسپیرو در بازار های داخل ایران عرضه می شوند. برای آشنایی هرچه بیشتر با برند لاجیتک، لطفا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند لاجیتک

معرفی برند لاجیتک را از تاریخچه این شرکت آغاز می کنیم. همه چیز از دو دانشجوی دانشگاه استنفورد آغاز شد که رویای تاسیس یک شرکت تولید لوازم جانبی کامپیوتر را در سر داشتند. این اشخاص دنیل بورل و پیرلوئیجی زاپاکوستا بودند که در سال 1981 میلادی شرکت لاجیتک را تاسیس کردند. بورل یک تاجر سوئیسی بود و بخش زیادی از هزینه های مالی شرکت را بر عهده گرفته بود. این دو دوست، کار خود را با تولید یک موس کامپیوتر شروع کردند و در ادامه فعالیت خود را توسعه دادند.

برند لاجیتک

یک سال بعد و در سال 1982 اتفاقی افتاد که منجر به شناخته شدن برند لاجیتک در سرتاسر جهان شد. استیو جابز موسس شرکت اپل یکی از موس های شرکت لاجیتک را به عنوان موس جدیدترین کامپیوتر خود انتخاب کرد تا بدین وسیله نام لاجیتک سر زبان ها بیافتد. لاجیتک بعد از اینکه مشهور شد در همان سال با شرکت های دیگری مثل HP نیز قرارداد بست تا موس های مورد نیاز آنها را تامین کند.

پس از این موفقیت ها، لاجیتک در سال 1985 به فکر ورود به بازارهای جهانی افتاد که با تولید موس مدل C7 نسبت به ورود به بازار های بین المللی اقدام کرد و فروش خوبی نیز به دست آورد. در سال 1988 کمپانی لاجیتک اسکنر دستی را معرفی کرد تا محصولی غیر از موس نیز تولید و به بازار عرضه کند. هرچند که این محصول با استقبال خیلی گسترده ای روبرو نشد.

گسترش کمپانی لاجیتک

از سال 1990 پروژه گسترش کمپانی لاجیتک کلید خورد و این شرکت در ابتدا مقداری از سهام شرکت ادونسد گرویس را به نام خود زد تا رد پایی از خود در کشور کانادا به جا گذاشته باشد. همچنین یکسال بعد، برند لاجیتک فراتر رفت تا کارخانه ای در کشور چین و با تامین مالی دولت چین داشته باشد.

این موضوع باعث گسترش فوق العاده ای در محصولات لاجیتک در سرتاسر جهان شد. در همین سال بود که لاجیتک نخستین موس بی سیم را نیز روانه بازار کرد. از دیگر تولیدات این شرکت در سال 1991 می توان به دوربین عکاسی اشاره کرد. در ادامه در سال 1993 لاجیتک، شرکت Gazelle را نیز به صورت کامل خریداری کرد و از بستر و ایده های این شرکت به منظور پیشرفت هرچه بیشتر خود بهره گرفت.

تا سال 1994 لاجیتک به درآمدی در حدود 300 میلیون دلار رسید و در همین سال با تولید WingMan رسما پا به عرصه گیمینگ گذاشت. اسکنرهای شرکت آنچنان سوددهی نداشتند، به همین دلیل درسال 1997 شرکت لاجیتک این بخش را که تقریبا ده درصد از سهام کمپانی بود، به شرکت استورم تکنولوژی فروخت.

برند لاجیتک

در سال 1999 بالاخره این شرکت، یک سخت افزار گیمینگ نیز تولید کرد که یک موس گیمینگ مخصوص بازی های تیر اندازی اول شخص بود. این محصول به یکی از پرفروش ترین تولیدات شرکت تبدیل شد و درأمد زیادی را برای لاجیتک به ارمغان آورد.

محصولات متنوع لاجیتک در قرن جدید

با ورود به قرن جدید، لاجیتک دست از رشد برنداشت. این شرکت در در سال 2004 صد نوع محصول مختلف معرفی کرد که یکی از آنها اولین موس لیزری ساخته شده در جهان بود. در همین سال امتیاز شرکت اینتریک تکنولوژی را مال خود کرد. همچنین سهام شرکت های دیگری از جمله آسترو گیمینگ، بلو میکروفونز و استریم لابز را در بین سال های 2017 تا 2019 خرید تا به یکی از غول های تولید لوازم جانبی تبدیل شود.

معرفی محصولات برند لاجیتک

برای کامل شدن معرفی برند لاجیتک نیاز است که شما با محصولات مختلف این شرکت آشنایی پیدا کنید. در ادامه به مهم ترین تولیدات لاجیتک اشاره شده است:

برند لاجیتک

موس برند لاجیتک

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد، برند لاجیتک تولیدات خود را با طراحی موس آغاز کرد و تا چندین سال این شرکت فقط موس های مختلف تولید کرد. از همان ابتدا نیز لاجیتک در زمینه موس، نوآوری های فوق العاده ای داشت که باعث شد خیلی زود مورد اعتماد شرکت های بزرگی مثل اپل و اچ پی قرار گیرد.  امروزه نیز این شرکت در زمینه تولید موس تخصص ویژه ای دارد و می تواند بهترین موس ها را در بالاترین کیفیت تولید کند.

کیبورد برند لاجیتک

برند لاجیتک کیبورد های فوق العاده ای نیز طراحی می کند. این شرکت کیبورد های خود را در دسته بندی های مختلفی مثل کیبورد های گیمینگ، اداری، بی صدا، مخصوص تایپ و… طراحی و عرضه می کند تا جوابگوی تنوع درخواست های مشتریان باشد.

هدفون و هدست برند لاجیتک

هدفون ها و هدست ها نیز جزو محصولات پر فروش لاجیتک هستند. استفاده از هدفون ها می تواند برای گوش دادن به موسیقی یا گیمینگ باشد. در صورتی که خریدار تنها بخواهد در زمینه موزیک از هدفون استفاده کند مهم ترین فاکتور، کیفیت صدای هدفون می باشد اما برای گیمینگ داشتن کیفیت صدای بالا کافی نیست و هدفون می بایست المان های دیگری مثل سرعت دریافت و پردازش اطلاعات، تناژ صدا، حجم صدا و فیکس شدن را نیز دارا باشد. با استفاده از هدفون های گیمینگ لاجیتک می توانید تمام این فاکتور ها را کنار هم داشته باشید.

اسپیکر برند لاجیتک

از تولیدات دیگر کمپانی لاجیتک می توان به اسپیکرهای آن اشاره کرد که علاقه مندان به موسیقی می توانند با خرید آن تجربه ای با کیفیت را برای خود رقم بزنند.

برند لاجیتک

جمع بندی

با معرفی برند لاجیتک، دانستید که این شرکت یکی از بهترین و معتبرترین برندها در زمینه محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی می باشد که شما می توانید با خیال راحت از انواع تولیدات این برند استفاده کنید.

به منظور خرید محصولات این شرکت، فروشگاه پاندا سنتر در خدمت گذاری به شما حاضر می باشد. این فروشگاه نزدیک به پنج سال سابقه دارد و می توانید برای خرید انواع موس، کیبورد، ست موس و کیبورد، هدفون و دیگر محصولات لاجیتک، از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید اینترنتی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *