خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5

G5 Coolcold G5 Mobile Cooler

  • برند : کول کلد
  • مدل : خنک کننده گوشی
  • رابط منبع تغذیه: شارژ با کابل USB (پورت نوع C)پسازگاری: سازگاری با عرض بیشتر از 65 میلیمتر
  • جریان ورودی: DC 5V/2A.
  • وزن: 62 گرم
  • توان: 5.5W±10%
  • مواد محصول: فلز+ABS.
  • روش دفع گرما: تبرید نیمه هادی
  • ابعاد: 67.5×23.5 میلیمتر
برند: coolcold

630,000 تومان

ناموجود

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5، خنک کننده ای مناسب برای موبایل است و کاربران گوشی های هوشمند مخصوصا کاربرانی که با گوشی خود بازی های سنگین اجرا می کنند، می توانند از این خنک کننده استفاده نمایند. فن موبایل کول کلد مدل G5 از نظر سایزی برای اکثر گوشی های هوشمند موجود در بازار مناسب است و شما می توانید برای گوشی خود از برندهای مختلف سامسونگ، شیائومی و … از آن استفاده نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا مشخصات فن خنک کننده موبایل مدل G5 را شرح دهیم.

معرفی و بررسی خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5

اگر از گوشی خود استفاده زیادی دارید و نگران سلامت باتری و قطعات داخلی آن هستید، بهتر است از یک خنک کننده برای گوشی خود استفاده نمایید. فن خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5، محصولی است که به دلیل داشتن ویژگی های فنی خوب و قیمت مناسب، خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم. از مشخصات خنک کننده معرفی شده، به شرح زیر هستند :

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5

مناسب برای اکثر گوشی های هوشمند

طراحی خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5 به گونه ای است که با اکثر سایزهای گوشی سازگار باشد. اگر گوشی شما دارای عرض حداکثری 65 میلی متر است، می توانید از این خنک کننده برای گوشی خود استفاده نمایید. ابعاد خنک کننده مدل برابر با 5*67.5*67.5 میلی متر و ابعاد فن آن نیز 10*35*35 میلی متر است.

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5

سازگار با تمام برندهای گوشی

شما برای گوشی خود از هر برندی مثل اپل، هوآوی، سامسونگ، شیائومی، ال جی و … می توانید از خنک کننده موبایل مدل G5 استفاده کنید و این وسیله با تمام برندهای گوشی سازگاری دارد.

مقاوم و بادوام

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5 از بدنه مقاوم و با دوامی برخوردار است زیرا در ساخت بدنه از پلاستیک سخت ABS استفاده شده است که جزو متریال های با کیفیت به شمار می رود. بر روی پلاستیک ABS نیز روکش فلزی کشیده شده است تا استحکام خنک کننده هر چه بیشتر شود.

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5

قدرت مناسب خنک کنندگی

خنک کننده موبایل مدل G5 دارای قدرت مناسبی در خنک کردن گوشی است و می تواند با فن پر سرعتی که دارد، گرمای آزاد شده از گوشی را دریافت کند و هوای خنک را داخل گوشی به جریان بیاندازد. روش خنک کردن این وسیله از طریق خنک کننده نیمه هادی + خنک کننده هوا می باشد.

قیمت و خرید خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5 از فروشگاه پاندا سنتر

خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5 را می توانید از فروشگاه پاندا سنتر تهیه کنید. این خنک کننده مخصوص گوشی های هوشمند دارای پورت از نوع تایپ C می باشد و قابلیت نورپردازی RGB هم دارد. می توانید خنک کننده موبایل مدل G5 را تا سال ها بدون نیاز به خرید خنک کننده دیگری استفاده کنید. فروشگاه پاندا سنتر، خرید محصول را از طریق سایت فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی ثبت سفارش کنید.

 

برند

coolcold

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خنک کننده گوشی موبایل کول کلد مدل G5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *