فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش64گیگ وریتی مدل v 826

  • ظرفيت:64گيگ
  • بدنه:فلزي
  • ضد آب
  • ضد ضربه
  • رابط ها:USB2
  • گارانتي مادم العمر
برند: verity

225,000 تومان

ناموجود

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت یکی از فلش مموری های باکیفیت از برند وریتی به شمار می رود. طراحی این فلش مموری شیک و به رنگ نقره ای است. ضمن اینکه با توجه به میزان حافظه و مشخصاتی که دارد، برای استفاده در زمینه های مختلف و ذخیره سازی انواع اطلاعات، کاربردی می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فلش 64 گیگ وریتی مدل v 826 پرداخته ایم.

نقد و بررسی فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

برند وریتی از برندهای نام آشنای انگلیسی است که دفتر اصلی آن در شهر لندن واقع است. با این حال خط تولید این شرکت برای دسترسی راحت تر به منابع و همینطور نیروی انسانی بیشتر و کاهش هزینه ها، در کشور چین قرار دارد.

وریتی یک برند موفق در زمینه عرضه انواع باتری، فلش، رم و تجهیزات جانبی دیجیتال می باشد. به طوری که امروزه فروش بسیاری را در سراسر جهان از جمله ایران دارد.

در ادامه به بررسی مهم ترین مشخصات فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت پرداخته ایم. قبل از خرید تمامی این مشخصات را بررسی کنید و اگر این مشخصات با زمینه مورد استفاده شما مطابقت داشت، برای خرید آن اقدام نمایید.

فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات ظاهری

برای تولید بدنه فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت از متریال فلز استفاده شده است. فلزی بودن بدنه این فلش مموری از کمپانی وریتی، آن را در برابر ضربه و افتادن مقاوم کرده است.

همینطور باید اشاره کنیم که فلش وریتی مدل v 826 در برابر آب، شوک و لرزش نیز مقاومت بسیار بالایی دارد. به طوری که اگر در برابر این موارد قرار بگیرد، اطلاعات آن از بین نخواهد رفت.

سازگار با پورت USB 3.0

یکی دیگر از ویژگی های فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت ، برخورداری از رابط USB 3.0 است. بنابراین از حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات پشتیبانی می کند.

دارای حلقه فلزی

با توجه به اینکه ابعاد فلش 64 گیگ وریتی مدل v 826 خیلی کوچک است؛ کمپانی سازنده این فلش مموری برای آن یک حلقه فلزی در نظر گرفته است که این حلقه فلزی برای اتصال فلش به جاکلیدی و … کاربرد دارد. اینگونه از گم شدن فلش نیز جلوگیری می شود.

فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

سایر مشخصات فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

  • دارای ابعاد 40x12x5 میلی ‌متر
  • دارای وزنی برابر با 5 گرم
  • دارای یک محل برای اتصال بند جهت اتصال به جاکلیدی
  • دارای استاندارد های سلامت و ایمنی محصول شامل FCC و CE
  • مقاومت در برابر آسیب هایی شامل شوک، رطوبت، دمای بالا و …

خرید فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت یک فلش مموری مناسب برای ذخیره سازی و انتقال اطلاعاتی شامل موسیقی، فیلم، عکس و … است. اگر قصد خرید این فلش مموری را دارید، ابتدا مشخصات ظاهری و فنی آن را در همین صفحه بررسی کنید و در صورتی که متناسب با زمینه مورد استفاده شما بود، مراحل خرید اینترنتی آن را در همین صفحه از وبسایت پانداسنتر تکمیل کنید.

برند

verity

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلش مموری وریتی مدل V826 ظرفیت 64 گیگابایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *