کیبورد وریتی6130

  • نوع رابط: USB
  • طول کابل: 1.5 متر
  • بی صدا بودن کلیدها
برند: verity

265,000 تومان

25 عدد در انبار

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

کیبورد وریتی مدل V-KB 6130 از کیبوردهای سیمی شرکت وریتی است که با طراحی آرگونومیکی که دارد می تواند مورد پسند تمام کاربران قرار بگیرد. این کیبورد از دوام و طول عمر بالایی هم برخوردار است و شما با خرید و استفاده از آن، تا چند سال نیازی به خرید کیبورد دیگری نخواهید داشت. برای خرید کیبورد وریتی مدل V-KB 6130 و آشنایی با مشخصات این محصول، لطفا در ادامه همراه پاندا سنتر باشید.

معرفی کیبورد وریتی مدل V-KB 6130

کیبورد باسیم Verity مدل V-KB6130 را کاربران مختلفی همچون کارمندان، دانشجویان، طراحان سایت و کسانی که استفاده روزمره از کامپیوتر دارند، می توانند تهیه کنند. این کیبورد، از مشخصات زیر برخوردار است :

کیبورد وریتی مدل V-KB 6130

اتصال با سیم

کیبوردها در مدل های سیم دار و بدون سیم طراحی و تولید می شوند و شما بسته به نیاز خود می توانید نوع سیمی یا بدون سیم این کالا را تهیه کنید. کیبورد وریتی V-KB6130 به صورت سیم دار طراحی شده است و دارای کابلی به طول 1.5 متر می باشد. طول کابل این کیبورد مناسب است و بدون محدودیت به کیس متصل می شود.

کلیدهای با دوام

کیبورد باسیم Verity مدل V-KB6130 تشکیل شده از 104 کلید مجزا می باشد و طول عمر هر یک از کلیدها تا بیش از 8 میلیون کلید است. این میزان مقاومت کلیدها بدین معناست که شما تا چند سال می توانید از کیبورد استفاده کنید. بر روی کلیدهای کیبورد هم حروف فارسی حک شده اند تا بتوانید راحت تر و سریع تر تایپ کنید.

بی سر و صدا بودن تایپ

ویژگی بارز کیبورد وریتی مدل V-KB 6130، نرم بودن کلیدهای آن است و باعث می شود که تایپ بدون هیچ سر و صدایی باشد. این کیبورد به یک پد هم مجهز می باشد که از لغزش جلوگیری می کند همچنین در بالای صفحه کیبورد، کلیدهای میانبری تعبیه شده اند که امکان تسلط بیشتر بر روی کیبورد را فراهم می کنند.

سازگاری بالا

کیبورد وریتی V-KB6130 با تمام سیستم عامل ها همچون Win2000/XP/7/8/10/Linux/mac سازگار می باشد و نصب آن نیاز به استفاده از هیچ گونه درایور یا نرم افزار خاصی ندارد.

ابعاد و ویژگی های ظاهری

کیبورد وریتی مدل V-KB 6130 دارای وزن 380 گرمی و ابعاد ۲۹.۵*۱۲۵.۸*۴۳۹ می باشد. طراحی این کیبورد، ساده و زیباست و در رنگ مشکی می توانید آن را تهیه کنید.  بدنه کیبورد از جنس پلاستیک ASB ساخته شده است که در برابر ضربات، مقاومت خوبی دارد.

مجهزبه نشانگر LED

ویژگی دیگر کیبورد باسیم Verity مدل V-KB6130 مجهز بودن آن به نشانگر LED است. این نشانگر، بیان کننده فعال یا غیرفعال بودن Num Lock، Caps Lock و Scroll Lock می باشد.

قیمت کیبورد وریتی مدل V-KB 6130

برای اطلاع از قیمت کیبورد وریتی مدل V-KB 6130، لطفا قیمت درج شده در این صفحه از وبسایت فروشگاهی پاندا سنتر را بررسی کنید. این فروشگاه، انواع لوازم جانبی تولید شده توسط شرکت وریتی را برای طرفداران محصولات این برند موجود کرده است و امکان خرید به شیوه آنلاین نیز از طریق سایت فراهم است. می توانید پس از بررسی مشخصات کالا و اطلاع از قیمت آن، برای خرید از طریق سایت اقدام نمایید.

 

برند

verity

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کیبورد وریتی6130”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

265,000 تومان

25 عدد در انبار